söndag 15 maj 2011

gårdagen och idag!

igår blev det som ni märkte bara ett snabbt inlägg med lite bilder, men detta berodde på att vi precis skulle ha lite myskväll där hemma så jag slängde bara upp bilderna och tänkte att jag kunde skriva lite idag istället.

Gårdagen var egentligen en arbetsdag för mig, men då jag inte blev bokad så blev jag ofrivilligt ledig. Inte för att jag klagar (förutom att jag måste jobba igen dom timmarna och att jag missar helg OB), fick ju vara hemma med min underbara son och make (när han hade slutat jobba för dagen). Vi, och vi är då svärföräldrarna, Caspian och jag, gick på Ålemsdagen som var igår...det tog oss nog 10 minuter. Inte mkt för världen, men vi var där iaf :) Ingen kan säga nått om det :)
Efter det åkte vi till nabben där vi fikade och lekte en massa i väntan på att Rikard skulle komma hem.

När han väl gjorde det körde vi till kalmar och handlade present till min gudson. Hoppas den kommer till nytta och glädje :)
vi körde även runt lite tittade på sveriges vacka natur. Eftersom jag saknar skåne så mycket, och alla vackra skånska rappsfällt så kunde jag inte låta bli att ta kort på smålands motsvarighet eller? :p

Gult är det iaf hahaha, i småland satsas det på maskrosfällt istället. De går säkert lika bra det haha

Det var ju även min underbara gudson Johns födelsedag! Gud vad tiden går fort. Kommer ihåg när jag satt inne på körskolan i Kalmar och pluggade lite teori när min telefon ringer. Det var en trött svägerska som ringde och berättade om att en liten pojk var född. Jag belv så glad så jag satt där inne och bölade...jaja jag vet att jag är blödig men sån är jag bara de e inget att göra nått åt :p.

GRATTIS JOHN!!!! <3

Idag firar dom ju John och jag kan inte vara med, som vanligt känns det som, för jag jobbar. Men jag hoppas att dom klarar sig bra utan mig. Klant som jag är glömde jag ju ge hälften av presenten till Rikard så han kunde ha den med sig. Den ligger så tryggt i min väska, bra va? :)
 
 Nej mina vänner nu får jag nog avsluta för ikväll, ta hand om er där ute..

Dom kan klaga om dom vill
jag har slutat bry mig om sånt
jag är glad att jag finns till
det breddar upp min horisont

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar