söndag 1 maj 2011

hehe oj igen då eller?

Jaja nu var det längesen sist igen, men jag har faktiskt inte haft så mkt att skriva. Eller egentligen har jag haft mycket att skriva men inte har kunnat skriva.

JAG ÄR GRAVID!!!!!!
Vi ska ha en liten plutt i september (IGEN), närmare bestämt den 26 september. Caspian ska bli storebror, vi ska bli tvåbarnsförälder... tänk så bra livet kan vara ibland. Det känns helt otroligt, dock trodde vi inte att det skulle gå så fort. Vi hade ju väldigt svårt att bli gravida med Caspian då det tog flera år. Men den här gången gick det på några få månader haha ja tänka så olika det kan vara. Vem vet nu kanske Rikard får sitt fotbollslag iaf haha. Nej kanske inte ett fotbollslag men tror nog inte vi är färdiga efter den här graviditeten. Det återstår dock att se :) Vi ska klara oss igenom den här, jag är helt säker på att det är en tjej. För det skiljer så otroligt mkt på Caspians graviditet. Har mått väldans illa, men vem bryr sig egentligen det e ju värt det i slutet haha

Det otroliga är att precis som med Caspian verkar det vara massor av folk som ska ha barn i september. Linda ska ju med ha, hon är till och med beräknad till exakt samma dag som oss. Det gillas massor :) då kan jag trackasera henne massor när vi går hemma :)

Jag jobbar på för fullt i borgholms kommun, trivs jätte bra. Träffat många trevliga människor och varit på många bra arbetsplatser. Dock har man alltid sina favoritställen, fast det säger vi inte högt :p

Snart är den här arbetsveckan slut och det ser jag fram emot, har haft 6 arbetsdagar (fast egentligen 7 om man ska vara petig) så nu börjar jag känna mig lite trött. Fast framförallt längtar jag till min fina familj! Ska bli skönt att komma hem till dom!

På måndag blir det ett litet besök på mvc (kl 8:00 !!!!!!) och efter det blir det frukost i Rockneby hos finaste Martina! Det ser jag fram emot, har inte träffats på flera dagar!!!

Nu ska jag jobba lite :)

Ta hand om er mina fina vänner!!!

2 kommentarer:

  1. För vi får pluttar, pluttar, pluttar överallt :D

    SvaraRadera
  2. haha dessutom har vi tuttar, tuttar, tuttar överallt ;)

    SvaraRadera