onsdag 11 maj 2011

jobb, jobb och halvvägs

Igår gick vi in i vecka 20+0. Det vill säga att vi är halvvägs. Det känns väldigt konstigt, känns som om det knappt e nån tid kvar samtidigt så känns det som en evighet. Fast det är ju så när man längtar efter någon eller något, tiden känns otroligt lång. Känns även lite konstigt att tänka att jag bara ska jobba maj, juni och lite i juli för att sen gå på lååångledighet. de e ju knappt två månader kvar för mig att jobba. Ojojoj!! Skönt att man går på ledighet mitt i sommaren iaf det kan man verkligen inte klaga på. Dock lär jag nog ligga som en valross i nåns pool nånstans mest hela tiden och tycka att det e fasligt varmt och jobbigt haha

Just nu jobbar jag en massa, eller egentligen inte så överdrivet mycket, det e mest att det här passet är väldans långt så det känns som om jag jobbat mycket. Gick på igår kl 13:30, slutar idag kl 17:00, kan lugnt säga att jag saknar min älskade son och min kära make med för den delen :)
Ikväll ska jag mysa massor med dom!! Sen jobbar jga hela helgen, vet dock inte hur jag jobbar på lördag än, men det kommer nog snart. Söndag blir det dygnspass igen 15-15:15.

Planerar lite sommaren, har så mycket jag/vi vill göra men inte så mkt tid. Rikard kan ju inte precis vara ledig lika länge som jag :p Dock blir det en vecka i skåne iaf! Ni kan tro att jag längtar tills dess. Som det ser ut nu blir det min första semester vecka. Då hoppas jag på att vi kan träffa alla som man inte hinner med när man bara är nere över helgen. Framförallt min fiiinfina Sufie med sin underbara familj. Snacka om att sakna en människa massor!!! <3 hoppas bara dom har nån ledig dag den veckan så det passar dom med, men det återstår och se. Sen vill jag ju även campa, fast jag tror inte jag klarar av att tälta i mitt tillstånd i sommar, och nån husvagn har vi inte (någon som e sugen på att låna ut en husvagn nån dag i juli??????). Ölandsdjurpark och alla dom andra klassiska sommarutflykterna är ju med i tankarna och självklart massa picknick på Öland!!! Underbart! Åhhh nu längtar jag till sommaren!!! Vill ha sommar nu!! Fast vi har ju en strålande vår just nu så varför klaga?

Var rädda om er mina fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar