måndag 16 maj 2011

jobb sen hem!

ja det är ungefär så min dag ser ut, jobb nu till kl 15:15, köra direkt och hämta sonen sen hem och leka en massa. Kanske sticka till lekplatsen med sonen. Visst låter det inte som nån speciell dag, händer inget utöver det vanliga. MEN vet ni vad, jag längtar så mycket, inte kanske just till den här dagen men till mitt liv. Jag älskar mitt liv, det är inte det mest glamorösa, eller mest actionfyllda. Däremot så är det mitt liv, och jag älskar det. Älskar mig familj och jag älskar mina nära och kära. Otroligt tacksam för det jag har och det som är på väg att komma. Vi ska bli 4 i vår familj. Kan man önska sig nått mer än en underbar familj som man älskar och som älskar en tillbaka? Nej jag tror inte det, jag hade inte varit lyckligare om jag bott i nått slott och haft multum av pengar. Hade jag haft det så hade jag ju inte haft det liv jag har idag! Det är värt alla miljoner i världen.

Ja det kan hända att det blev ett rörigt inlägg och ett sentimentalt inlägg, men jag är rörig och sentimental idag så det får ni bara stå ut med :)

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Förlåt Rikard, jag vet att det är hammarby skit men texten är likförbannat bra :p

Jag längtar till min son och make!! Så det så!


4 kommentarer:

  1. Hej! Ser att vi är nästan lika långt gångna, jag har BF 2a oktober :)

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie!!
    Vad kul, grattis får man ju säga till dig då :)
    hur mår du och så i din graviditet då??

    SvaraRadera
  3. Grattis själv :D
    Jag mår oförskämt bra, helt som vanligt, förutom att man känner sparkar då och då! :D

    Hur är det med dig då?

    SvaraRadera
  4. Man tacka :) Skönt att du mår bra, det låter ju underbart! :)
    SJälv har man haft en hel del illamående , men det spelar ingen större roll man vet ju att det för med sig något väldigt härligt i slutet :p

    SvaraRadera