tisdag 12 juli 2011

tiden som varit

ja det känns som om det var en evighet sen jag skrev här på riktigt. Egentligen orkar inte jag skriva idag heller men tänkte iaf slänga iväg lite :)


Jag har en dag kvar att jobba innan semester, jag jobbar på torsdag kväll. Sen är jag leeeedig länge, länge. Kommer förmodligen inte tillbaka till jobbet på minst 1 år. Känns konstigt, hoppas inte att alla hinner glömma bort mig därborta på ön :)


Graviditeten glider på som bara den, redan i vecka 30 (29+0), inte så många veckor kvar, även detta känns konstigt. Idag var jag hos BM, allt såg bra ut och h*n verkar växa precis som h*n ska. Det känns bra, känns faktiskt även bra att min vikt inte är en sak som jag får skit för längre. Fick beröm över att jag inte gått upp mer än ca 2-4kg (fast egentligen inte då jag har gått ner mkt mer och fortfarande väger mindre än när jag skrev in mig). Känns skönt att inte alltid få skit utan även lite positiva saker.


Igår, gick Rikards farfar Anker bort. Så de e ingen rolig dag idag. Hur "väntat" sånt än är och hur förberedd man än tror sig vara så känns det alltid i hjärtat när det händer. Men han har det förmodligen bra nu tillsammans men sin älskade fru och får njuta av hennes goda kroppkakor igen :) Vila i frid Anker <3

På lördag är det bröllop, Micke och Monika ska gifta sig. Ska bli så kul att få gå på deras bröllop. Jag har fått den stora äran att ta deras bröllopsbilder! Ska bli så kul, hoppas verkligen att dom kommer bli nöjda! Ska göra mitt allra bästa. Känns som en väldigt stor ära!
Tänker just nu iom bröllopet som väntar, tillbaka ett år. Minns alla förberedelser, känslor och tankar inför vårt eget bröllop. Tänk vad fort tiden gått, snart 1 år! Underbar tid har det varit! Så lycklig över att jag har hittat MIN prins! Älskar min man över allt annat! Nu och för alltid!!!!


På söndag åker vi på semester till Skåne. Ska vara borta en vecka. Ska bli så skönt, längesen vi var där nere så länge. Nu kan vi äntligen träffa lite folk med och även få lite egentid utan att känna sig stressad. Längtar så mycket, ska bli kul. Ska få träffa min älskade Sufie och hennes fina familj. Våra barn ska äntligen få leka tillsammans precis som hon och jag gjorde när vi var små!!


Nej nu kommer snart mannen hem och jag ska fixa välling till plutten så han kan få lägga sig och sova när dom kommer hem så måste gå nu. Återkommer förhoppningsvis snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar