onsdag 31 augusti 2011

trött, trött och TRÖTT!!!!

bilder på gravidmagen kommer senare, är för trött för att fixa det nu...

De senaste dagarna har jag inte sovit så bra om nätterna. Jag sover typ tio minuter sen ligger jag vaken två timmar och så vidare. Detta gör ju inte att mitt humör blir det bästa. Vilket gör mig väldigt ledsen och irriterad på mig själv. För mitt i allt så vill jag göra så mycket, vill få hela tvättstugan fixad, städa hela huset. gärna renovera om vårt sovrum med. MEN inget blir gjort, för jag är inte ett dugg organiserad just nu. IRRITERANDE!!! Usch jag vet, jag är gnällig!! Kan inte hjälpa det just nu :(

Vill ju bara träffa bebisen nu, vill komma hem med vår lilla tös/påg och bara få njuta av att få lära känna varandra. Vill pussa på bebis kinder. Vill att Caspian ska få träffa sitt syskon. BEBIS KOM NU!!!!!

Idag ska jag iaf få träffa min finaste Matina! Åh vad jag längtar. Vi ska till Skällby med barnen! Det ska bli skönt att komma hemifrån. Hoppas på att få lite ny och fräsch energi av min fina vän!  Om inget annat så får jag skratta en massa haha

Rikard blir sen idag, dom har inventering på Nonnes idag så han e nog inte hemma förrän 23-00 tiden skulle jag tro. Hoppas på att jag sover då, förlåt hjärtat :)

Uppdatering på vadslagningen:
Min bror säger sig VETA datum, tid och kön. Vi får la se om han har rätt :p

10 September: Ulrika & Göran
17 September: Patrik
18 September: Matz
22 September: Karin
23 September: Pernilla, Sufie
24 September: Gunilla
25 September: Mormor (Britta)
26 September: Richard (Gissar på en pojk)
28 September: Rikard
30 September: Michael

2 Oktober: Martina, Rickard (22:57, tjej)
5 Oktober: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar