torsdag 25 augusti 2011

Vadslagning om när bebis kommer

Idag är det 32 dagar kvar tills det är beräknat att bebisen ska komma. Spännande att se när h*n kommer :) Vadslagningen är igång nu och här är vad folket tror. Vill ni vara med och tävla om den otroligt stora hedern att vinna så släng iväg en kommentar här el på FB med vilket datum ni tror :)

10 September: Ulrika & Göran
17 September: Patrik
18 September: Matz
22 September: Karin
23 September: Pernilla
24 September: Gunilla
26 September: Richard (Gissar på en pojk)
28 September: Rikard
30 September: Michael
2 Oktober: Martina
5 Oktober: Jag

Jag hoppas ju att Ulle och pappa har rätt men jag tvivlar ju på det *skratt*

Imorgon kommer pappa och Patrik. Det ska bli kul! Inga stora planer, mer än att jag ska sätta dom i lite arbete :p Tycker jag dom kan behöva :) Caspian kommer bli så glad, pratat massor om Patrik och pappa sen jag sa att dom skulle komma.

Rikard här åkt iväg till Kalmar för att spela match i korpen. Jag och sonen valde att stanna hemma för det blir så sent för honom eftersom matchen börjar 20:30. Det var skönt att han hann hem innan iaf så vi hann säga hej innan  han skulle iväg igen. Han var även så söt så han hann med att städa lite i köket innan han åkte. Han är så snäll min fina man!! <3

Idag var jag en runda på stan, eller ja Mode Huset med min bästaste bästa vän. Handlade kläder till Caspian som han ska ha på fotograferingen på dagis om nån vecka, köpte även en jättefin overall till bebisen. Blev så kör i den när jag såg den :) Ska bli så kul att se den lilla i den :)
Sen fick bebis en jättefin filt och mössa av sin fina gudmor :) *TACK* Så nu har vi lite nya fina kläder att packa ner i väskan :)

Nu ska jag slöa i soffan tills mannen kommer hem för idag är jag trött!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar