tisdag 20 september 2011

besök av mamma, sjuk och gravidmage

Hej!!

I veckan som varit var mamma och Michael här, det var trevligt. Alltid kul att få umgås med sin mamma lite.
Skulle även på kalas i lördags som jag skrev förra gången men jag blev sjuk. Varit dålig hela helgen, men nu har det gått över till en förkylning och hosta. Det ska jag nog överleva tror jag :)
Tråkiga är ju bara att jag har mindre ork än jag hade innan, om det nu ens är möjligt.

Hoppas på att den här lilla bebisen som jag har i magen snart väljer att komma ut snart. Jag längtar ihjäl mig. Det är konstigt att man har ställt in sig på att jag inte kommer föda förrän typ en vecka efter BF precis som med Caspian men iaf går man här och hoppas varje dag och längtar. :) Jag älskar att vara gravid, tycker det är härligt. Älskar att känna h*n böka omkring, sparka och ha sig, men nu är det faktiskt så att jag är lite trött på det :p eller ja nu ljuger jag egentligen är det ju enbart att jag vill träffa den lilla plutten :)

Vi har nog kommit på ett killnamn OM det skulle bli en liten pojk. Jag har haft lite panik över det där med namn den senaste tiden. Tösnamn har vi haft klart ganska länge och det har varit skönt med tanke på att jag varit/är säker på att det blir en liten tös. Fast jag har som sagt haft panik för OM jag har fel ;) så vill jag att den lilla ska få ett namn. Jag VET det är många som inte har namn förrän ibland flera veckor/månader efter födseln, men jag vill ha namnen klara. Vet inte varför men så är det bara :) Sen är det ju inte alls säkert att vi kommer tycka att h*n passar till något av namnen när h*n äntligen är här, fast då får vi ta det då :)

Här kommer förresten en liten bild på veckans gravidmage

Vecka 40 (39+0)

Vadslagningen:

10 September: Ulrika & Göran
12
 September: Linda
17 September: Patrik
18 September: Matz
22 September: Karin
23 September: Pernilla, Sufie
24 September: Gunilla
25 September: Mormor (Britta)
26 September: Richard (Gissar på en påg)
28 September: Rikard
30 September: Michael

2 Oktober: Martina, Rickard (22:57, tös)
5 Oktober: Jag

Mot sherwoodskogen....

2 kommentarer:

  1. Jag närmar mig segern :D

    SvaraRadera
  2. haha det e bara som du tror, tyvärr tror jag att jag vinner...fast förlorar ju då med :p

    SvaraRadera