tisdag 27 september 2011

Dag +1, barn födda och barn som har bråttom.

Ja igår var vårt datum för BF. Men ingen bebis inte :( Så nu får jag faktiskt börja gnälla på riktigt haha som om jag inte har gjort det innan eller vad säger ni :p
Fast det är ju så att jag längtar så mycket efter vår lilla bebis, och nu har ju alla andra som jag känner till som är gravida fått sina barn. Bara jag ensam kvar :p

Vill faktiskt börja med att säga grattis till Linda och Fredde, till er väldigt söta Nellie


Snodde bilden från Lindas FB, hoppas du förlåter mig :)
Vi var beräknade till samma datum dvs igår 26/9 och lilla Nellie lyckades nästan komma på "rätt" dag, hon föddes ca 4 h in på dagens datum. Grattis till er mina vänner, hoppas ni har det bra och att ni får njuta lite av ert mästerverk!!

Sen vill jag även skicka iväg ett helt gäng lycka till-kramar till mannens kusin som även hon är gravid och har en liten bebis som tillskillnad från vår har lite för bråttom. Hoppas allt går bra idag och att ni alla mår bra! Många kramar från oss!!!

Idag har jag inga större planer, hade tänkt ta en date med grannen men eftersom Caspian inte riktigt är helt hundra så fick han stanna hemma från dagis så vi ska ta det en annan dag. just nu ligger han och vilar, dock verkar han må så mycket bättre redan. Han har lekt en massa.

Tillbaka till mitt gnäll ;) nej jag lovar det ska inte bli så mycket, men behöver skriva av mig :) Tycker det är lite elakt, jag har haft en massa förvärkar/sammandragningar men nu helt plötsligt har det stannat upp helt och hållet. Inte ens en tillstymmelse till att det skulle vara på gång. VARFÖR??!!
Jag vill ha ONT nu ju! Jag vill föda vårt underbara barn. Längtar ihjäl mig!!!!!!!

Nu ska hag frossa i te, skorpor och ost! Det är min nya favorit!!!! Skulle kunna leva på det!!! Mums!!!

Ta hand om er, vem vet kommer kanske fler inlägg under dagen :p

Uppdatering på vadslagningen:

10 September: Ulrika & Göran
12 September: Linda
17 September: Patrik
18 September: Matz
22 September: Karin
23 September: Pernilla, Sufie
24 September: Gunilla
25 September: Mormor (Britta)
26 September: Richard (Gissar på en pojk
)
28 September: Rikard
30 September: Michael

1 Oktober: Lisa
2 Oktober: Martina, Rickard (22:57, tös)
5 Oktober: Jag


ta hand om er!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar