måndag 23 januari 2012

Måndag och jag e trött!

Vår lilla prinsessa har blivit förkyld IGEN hon har i princip varit det sen hon föddes.
Hon har inte sovit mycket i natt på grund av just förkylningen. Inte jag heller. Nu orkade jag inte vara vaken mer så Rikard är nu ute o kör en runda med henne, hon brukar somna såfort vi sätter henne i bilen.
Hoppas hon somnar snart för jag kan inte somna förrän dom är här.

Helgen har varit jättebra. Trots att de varit sjukstuga. Jag o barnen har varit sjuka. Trots detta så har vi haft de bra. Fredagen spenderades först med att beställa vår smekmånadsresa. Skönt att det är gjort! Efter det blev det en runda på väla med bror, Pernilla och lilla Ofeliah. Caspian hade feber så det blev inte mycket som stämde för honom mot slutet på väla rundan.
På kvällen kom Patrik, Emmy, Rickard, Pernilla och Ofeliah dit. Blev lite snack och massa god mat.
Lördagen var husesyn på Rickard och Pernillas hus. Jättefint!! Tror dom kommer trivas där ordentligt. Caspian och Ofeliah lekte massor och jättebra tillsammans (bredvid varandra). Det var kul att se dom tillsammans. Detta drog ut lite på tiden, som saker alltid gör. Tyvärr så hann vi inte hjälpa till med dukningen inför mormors kalas.

Men nu kom dom så ska sova nu. Skriver mer senare idag. :) sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar