fredag 15 juni 2012

Fredag!

Äntligen helg, eller nästan iaf! Igår var ju visningen, det gick bra. Nu gäller det bara att hoppas och hålla tummarna. Skulle uppskatta om ni hjälper till med det, behöver all tur i världen nu känns det som :)
Även om det inte skulle bli nått denna gången, så känns det verkligen som om det inte är omöjligt, det händer lite saker iaf. Dock hoppas jag att det blir klart i nästa vecka så vi kan släppa det sen :)

Idag har jag huvudvärk igen, eller fortfarande.. idag är den helvetisk...men tagit lite tabletter så nu hoppas jag att det släpper. Blir inget pluggande när huvudet känns så här, det är ingen idé.

Idag är det andra matchen för Sverige. Vi måste vinna idag, så är det bara! Iof så har vi statistiken med oss då vi inte har förlorat mot England på 500 000 år, nej men på väldigt länge. Tyvärr känns det ju som om det är när man använder sig av sån statistik som den bryts. Därför tycker jag vi fokuserar på att Sverige ska vinna och att dom ska vinna genom att helt enkelt göra ett mål mer än England. Enkelt va ;)

På torsdag ska jag till frisören, blir klippning och färgning! Längtar, ska bli skönt att bli ompysslad lite! Dessutom bli lite midsommarfin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar