torsdag 21 juni 2012

Frisören och kompismys

Dagen har varit fantastiskt skön, den har innehållit plugg, frisör, vänner och familjemys. Kan en dag bli bättre?

Jag och Matina var och fixade oss midsommarfina i håret idag. Vilka snygga brudar vi blev!! :p Helt ärligt blev vi faktiskt jätte snygga i håret. Matina blev så jävla snygg!! Fast en skönhet klär i allt ju!!:) Får se om de blir några bilder på oss imorgon så ni får se hur snygga vi är :p Vi tog oss en liten lunch med, i lugn och ro utan barn (förutom Viran såklart). Välbehövligt kan jag lova er, bara kunna sitta och prata i lugn och ro, utan barn och utan karlar ;)

Caspian, Viran och jag åkte och fixade lite jordgubbar och grädde efter dagis. Som vi åt när Rikard kom hem från jobbet, redan kl FEM(!!!), och bara mös hela kvällen tillsammans. Städade lite inför imorgon med. Skönt att ha det värsta gjort inför imorgon. :)

HAHA förresten höll på att glömma bort att berätta en sak för er ju!! Igår när jag och svärmor var och handlade så fick vi var vi med i en tävling som svensk fastighetsförmedling hade. Fick svara på tre frågor, vilket jag och svärmor gjorde. Idag ringde det en glad tjej från just Svensk fastishetsbyrå och sa att jag hade vunnit :)Jag vann presentkort på en Citygross Matkasse ;) Så nu får jag en chans att testa det i en vecka och se om det är något att ha. Lite lustigt eftersom vi har pratat en del om det här hemma, om att kanske testa dom och se vad de e för nått. Ska bli intressant :) Trodde inte jag skulle vinna, sånt vinner man ju aldrig på ju :)

Åh förresten IGEN, på tisdag har vi en visning till! Håll tummarna nu för oss!!! :)

Trevlig midsommar på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar