måndag 25 juni 2012

nästa barns tur

ja Caspian vaknade ju på midsommarafton och hade hög feber, som tur var så med lite febernedsättande så mådde han ganska bra under dagen iaf. Visst tålamodet hos honom vad kanske inte de bästa och lite gnälligare än vanligt men det var ju inte så konstigt.

Idag när viran vaknade han hon över 39 grader, hon är jätte ledsen hela tiden, vill bara sitta i famnen och mysa. Hon somnade precis om, så nu hoppas jag hon sover så febern lägger sig. Jädra skit det där, alltid e det något känns det som.

har redan pluggat lite, inte tillräckligt dock, måste sätta mig igen sen. Nu ska jag titta lite på skit-tv sen blir det städning. Känns som om jag skriver samma sak hela tiden i den här bloggen.. bara städ, plugg och barnsjukdomar. Det kommer bli roligare inlägg snart, jag lovar :p ha lite tålamod med mig bara :p

1 kommentar:

  1. Sjukdomar hör ju tyvärr småbarnsåren till...:)
    Krya på er!

    SvaraRadera