fredag 29 juni 2012

Solen skiner

  idag är det verkligen sommarväder, det är riktigt härligt!!

Detta får mig att längta så tills när vi ska åka till Grekland. Det är inte långt kvar nu!! Åhh vad jag längtar!!

Kommer sakna barnen massor det vet jag. Har ju aldrig varit ifrån dom så länge. Längsta jag varit från dom är över en natt. Dock tänker jag inte ha dåligt samvete för att vi åker själva. Jag vet en del "fantastiska mammor" som försökt ge mig dåligt samvete över det.

För det första kommer barnen vara hemma i sitt eget hem och ha världens bästa barnvakter. Min bror Patrik och hans fina Emmy ska vara här och ta hand om dom. Dom kommer ha farmor och farfar i närheten om det skulle vara något. Dom kommer ha det bra!

För det andra är det vår bröllopsresa som vi åker på.. Nästa år har vi tänkt åka med barnen, då är Elvira lite äldre med och har ut något av en sån resa. Så det så! :p


Konstigt att man längtar eller? Neeeej inte alls, men först ska det packas ner ett helt hus :p

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt :) Klart att ni inte ska ha dåligt samvete, man måste ju få ladda batterierna. Kram kram //Mikaela J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst ser det härligt ut!! Längtar!! Naw du är så söt Mikaela, Tack!! :)

      Radera