onsdag 25 juli 2012

sommaren fortsätter

Ja det verkar minsann som om sommaren fortsätter :) Idag blir det en tur till stranden igen, dock inte bestämt än om det blir till samma som igår eller om vi beger oss till ön idag. Jag röstar ju alltid för ön, fast ganska skönt att inte ligga och köra bil så länge :p
Vi får helt enkelt se vad som händer.

Idag har nästan hela inlämnningsuppgiften blivit färdig, har bara en uppgift kvar på den sen ska den skickas in. Ska bli skönt att få den gjord faktiskt. Fast då är det ju dags att börja på nästa igen ju. Känner mig faktiskt lite stressad över det, vilket är onödigt för det behöver jag inte, jag ligger helt rätt i tid med allt. Fast jag vet att det är flyttveckan som gnager i huvudet, jag vet hur mycket jag har att göra den veckan. Bävar inför den..

nej nu ska jag sätta mig på altanen och njuta av solen innan vi ska packa ihop våra strandsaker och bege oss!

Tänker på dig Rolf <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar