fredag 27 juli 2012

spink, Alvin och gänget och duplo

Vädret var ju inte så fint som jag hoppades att det skulle vara idag när vi vaknade, så heldagen på stranden sköt vi på. Istället har förmiddagen än så länge bestått av att operera bort en spink (speta som ni kära smålänningar säger) från Caspians hand, vilket gjorde jätte ont enligt patienten själv ;) Han tittade på halva Alvin och gänget, första gången han ser den och han var helt förtrollad. 

Sen har vi ägnat en stor del av fm till att bygga med duplo. Vi byggde ett jättefint hus..trodde jag...men tydligen var det ett tåg.. jaja tur pågen har fantasi iallafall haha

Nu äts det lite hallonkräm i väntan på att lillasyster ska vakna så vi kan åka och jaga efter resväska/or tills Rikard och jag åker till GREKLAND!!!!!!!! Måste nog även köpa på oss lite flyttkartonger till så vi kan fortsätta packa. FLYTT snart ju!!!!!!!!

Annars har vi inte så mycket mer planerat, jag MÅSTE plugga lite och förhoppningsvis bli klar med  Social Omsorgs inlämningen, för MÅSTE börja på socialt behandlingsarbete inlämningen. 

1 kommentar:

  1. Lite avis e jag på Grekland, men just nu inte på värmen. Men så härligt ni kommer att ha d :)

    SvaraRadera