onsdag 8 augusti 2012

dåligt med inlägg

Ja jag vet att jag har varit dålig på att skriva den senaste tiden, skyller på att pappa är uppe och hälsar på oss. Vill hellre umgås med pappa än sitta och skriva faktiskt :) fast det hoppas jag att ni har förståelse för :)

Annars händer här inte så mycket det e mest nedräkning till grekland!!! Om en vecka sitter vi på flyget!! åååhh ska bli så skönt!!!!

Idag slog Sverige, Danmark i handbollen. Så jävla gott, så nu väntar det semifinal för Sverige!!! Det var de nog inte många som trodde. Så kul att se det gå bra för dom!! Dessutom vann HIF idag, vilket var ännu bättre :)

Imorgon ska jag till Hillevi!!! Måste ju vara fin i håret när vi ska på semester :) Som jag skrivit så många gånger innan så är hon en av de bästa frisörer jag haft! Har ALDRIG gått därifrån och varit missnöjd! Även om det kommer bli längre för mig nu när vi flyttar så kommer jag fortsätta gå hos henne. Så enkelt är det!!! :)

Nej nu ska jag återgå till min pappa, vi ska titta vidare på os och snacka en massa skit! Härligt!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar