tisdag 23 november 2010

jävla skit dag...

idag går inget alls rätt, bara trött och ledsen.
Vet egentligen inte vad det är, bara en massa småsaker som förstör allt!!!! Vill vara glad, vill vara lycklig.. Älskar min man och vår son, nytt jobb och massa annat kul..men idag är jag inte det, idag är mitt hjärta och huvud precis som vårt väder, grått och tråkigt.
Vill till skåne, vill att allt ska gå som vi tänkt, vill att allt ska vara bra. Vill veta att jag inte gjorde fel, vill veta att vi gör rätt och vill veta om vi gör det att det blir rätt.
Äh jävla massa dravel idag..ingen som vill läsa och det förstår jag inte fan blir man glad av att läsa detta. Men kan inte hjälpa det måste skriva ut skiten annars kommer jag gå och vara ledsen hela dagen. Det vill jag inte, vill inte vara ledsen. Jag saknar så mycket och så många just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar