lördag 20 november 2010

lördag hela dagen

Idag var det då lördag igen, efter den här veckan är det skönt att det är lördag och jag hoppas på en lugn lördag.
Mannen är på jobbet, han är nog hemma till 14-tiden, hoppas jag. Vad vi ska göra sen vet jag inte, är i ett sånt stadie då jag vill göra så himla mycket hela tiden men samtidigt inget alls. Blir lite svårt att kombinera.

Helst av allt vill jag åka ner till Skåne, träffa familjen och mina vänner. Saknar det så enormt mycket..men ska ju åka ner snart så får nog vänta med det. Min stora lillebror ska ju bli pappa, när som helst faktiskt. Otroligt spännande! Längtar massor!

På måndag ska jag gå bredvid på mitt nya jobb, eller ett av ställena iaf. Det ska bli spännande. längesen jag gick bredvid känns det som men det ska nog bli bra! Blir dock en väldigt lång dag för C på dagis, R lämnar honom ca 7:30 och jag får hämta honom såfort jag hinner hem ca 17:30, men hoppas att det blir tidigare. Däremot är det ingen fara för han älskar sitt dagis och dom tycker om honom så på så vis är jag inte "orolig".

Nu är min "egentid slut", sonen vaknade.

Lev väl vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar