onsdag 18 maj 2011

inte mycket att skriva idag...

..vet egentligen inte vad jag ska skriva idag. Kanske inte skulle skriva alls, det är ingen bra dag idag. Eller jag vet inte, började ganska bra sonen väckte oss 05:50. Precis som vanligt :) men det gör inget, det e ganska mysigt att bli väckt av honom istället för att bli väckt av en ond väckarklocka. Sen hände något, mitt humör blev skit och jag blev jätteledsen. Kan inte säga vad som egentligen hände, utan det bara hände. Antar att det är de där förbenade graviditetshormonerna, men inte kul alls. Vill ju vara glad och inte sitta hemma och vara ledsen och tycka synd om mig.
Just nu känns det som om hela världen har gått under (men det e ju på lördag den ska de va :p ), jag vet att det inte är så och att jag förmodligen inte har nån anledning till att vara ledsen...men vad hjälper det..

jaja skit i det nu, rycka upp mig det ska jag f*n göra nu!

Så nu e jag glad igen!!!

Ikväll blir det fotboll, jag och sonen ska åka in till stan och titta på när mannen spelar korpenmatch, det ska bli kul. Hoppas bara det är lite värme ute så vi inte behöver frysa så mkt. Blåser en massa där nere :) Men men sånt märker vi.

Ska snart iväg till frissan och fixa till mit hår, det ska bli så himlans skönt. Mitt hår har inte sett klokt ut på flera månader, frisyren går de inte att göra nått med då det har blivit för långt och färgen ska vi ju inte prata om...meeen idag blir det ändring på det! Wohoo, lite vardagslyx ska den här lilla gnälliga mamman unna sig för en gång skull!!!!

mina vänner, vi hörs senare idag eller nån annan dag, då ska ni se att jag är på lite roligare humör!

Puss på er!
// Katinka

1 kommentar:

  1. Du är aldrig gnällig min härliga dotter. Man kan inte hjälpa att hormonerna bråkar. Skickar massor av kramar.

    SvaraRadera