torsdag 19 maj 2011

bättre dag idag :p

Gårdagen blev inte alls så mkt bättre som jag hade hoppats på. Det belv en dag man önskar att man bara kunde glömma bort. Fixade till håret hos Hillevi och jag blev jätte nöjd.
Sen blev det lite härj med jobbet, fast det löste sig till slut. Fast mitt i det så ringer min pappa och säger att min lillebror varit med om en olycka på sitt jobb och var på väg till akuten.
Mycket tid och därmed även mycket oro gick innan vi fick veta vad som hade hänt och hur det var med honom. Nu hade han tur i oturen och slutresultatet blev "bara" att dom fick såga av en del av hans lillfinger och hoppas på att det blir bra till slut. Så nu har min fina lillebror ett litet lillfinger :p
När vi då trodde att dagen inte kunde bli mycket värre och vi skulle försöka ta lite kväll här hemma, mannen och jag. Jo då har ju självklart sonen en jobbig natt och kunde inte sova för han hade ont...

Meeeen efter mycket om och men så fick vi sova och morgonen började mycket bättre. Jobbat en bra dag men fina jobbkompisar. Skönt när man har bra kollegor, det e så vikigt att man trivs med sina kollegor och med folk överhuvudtaget runt omkring sig.

nu kom mannen hem till mig så nu tänker jag faktiskt inte sitta här och skriva mer, tror ni klarar er utan detta egentligen meningslösa inlägg men ibland får man faktiskt ha det, för även dom meningslösa inläggen kan ha en meningsfull poäng nånstans i all meningslöshet :p

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar