måndag 13 juni 2011

long time no see

ja jag vet.jag har varit dålig på att skriva. Det är inte så att jag har glömt bort lilla bloggen men har varken haft tid eller ork till att skriva.
Jag har sen sist blivit sjukskriven 50% pga foglossning. Sen jag blev sjukskriven, tycker jag att det har funkat bra att jobba. Fast är lite småorolig för hur det kommer bli OM jag inte blir fortsatt sjukskriven eller om FK inte godkänner sjukskrivningen. Men den dagen den sorgen!!
Tänkte lägga in lite bilder på vad som hänt sen sist, så får ni njuta av dessa vackra bilder istället för mitt gnäll :p


Rikard och Richard hade en liten trubadurspelning på Daltons:









Myssöndag på Öland med våra fina vänner : 






Familjemys på Oknö


Mamma-son mys


Sänder en stor kram till min kära vän Febe! Var rädd om dig och krya på dig! <3

Lovar att det inte ska dröja så länge till nästa gång :)

Kram
Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar