måndag 20 juni 2011

glömsk...

glömde berätta i förra inlägget att vi var ju på ikea och köpte soffor i lördags. Blev ingen hörnsoffa, och ingen soffa i skinn heller som jag var så bestämd med att det skulle vara.
Det blev istället två stora tresits-soffor i tyg, brunt tyg ( mannen min som HATAR brunt, valde färgen) så det blev ett väldigt underligt val för oss. FAST vi är ju självklart otroligt nöjda med vårt val. Sofforna är sköna som bara den att sitta i. Dock måste jag vänja mig vid att inte ha en hörnsoffa. Har ALLTID haft hörnsoffa och konstigt nog tycker jag det känns konstigt att inte ha det. Dagens I-landsproblem. Men hur eller hur så är dom hemma och hur fina som helst. Köpte även ett nytt soffbord. Det andra var gammalt och räligt!!! Vi måste ha haft det i säkert 6-7år :) här har ni iaf bild på bordet och sofforna:
Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar