torsdag 11 augusti 2011

besök

jajamensan jag har redan haft besök här hemma. Försäkringstanten har varit här och lämnat en massa papper till mig. Ska ju teckna försäkring till mini när h*n kommer så hon ville komma inom och hälsa när hon ändå var i krokarna. Visst varför inte då fick jag ju sällskap i ca 30 minuter! :p Man får inte vara dum :p

Annars idag är inget speciellt planerat, ska försöka städa huset lite, gäller bara att få till motivationen till det..inte alltid så lätt det e ju så förbannat tråkigt. Fast skönt när det är gjort.

Igår var en väldigt underlig dag för mig, efter att ha lämnat sonen på dagis kl 9 tänkte jag sova en timme och sen städa (haha), jag somnade och vaknade 13:50.. var nog lite småtrött... Trots att min underbara man har låtit mig sova längre varje morgon denna veckan. Förstår inte hur jag kan vara så kopiöst trött. Idag tänker jag inte sätta mig i soffan något alls förrän Rikard kommit hem för då kommer jag somna.

Nej nu ska jag ta mig lite mineralvatten och försöka få i mig en macka innan jag sätter igång och städa?!

Bjuder idag på en fin fin bild på mig och mina fina småbröder!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar