tisdag 9 augusti 2011

förvirrad som alltid

ja herregud, de e nog det enda ordet som beskriver mig just nu.
Idag när jag skulle lämna sonen på dagis, hade jag panik för jag inte hittade hans skor...som han hade på sig.. men det bjuder jag på :) Har något att skylla på iaf :p Hjälp vad tiden går fort, inte alls många veckor kvar. Ska bli så kul när vi äntligen får träffa den lilla sötnosen. Längtar massor, fast ska jag vara ärlig är jag lite nervös med. Hur kommer det att bli, hur kommer jag ha ork, tid eller tålamod till allt. Hur kommer Caspian att ta att helt plötsligt inte vara ensam längre. Vi kommer vara tvåbarnsföräldrar. Ja nu e jag ju inte orolig på ett dåligt sätt, men man undrar ju hur allt kommer bli. Jag vet att det kommer bli jobbigt (ALLA påpekar detta gärna och ofta), men jag vet även att det kommer bli underbart! Vår redan fina familj kommer bli ännu finare. Vi kommer vara 4 istället för 3, tänk när vi trodde att vi för alltid skulle förbli 2 i familjen. Åh vad jag längtar!!!

Oj nu är det nog "många" som slutat att läsa pga att det varit så mycket om graviditeten, men så är det :p

Idag var sonen på dagis för första gången på hela sommaren. Kändes konstigt att lämna honom på dagis igen. Fast han verkar ha haft det jättebra och han var väldigt trött nu på eftermiddagen. Mycket intryck! Kvällen spenderades i nabben några timmar. Så skönt att ha mina fina svärföräldrar så nära. Jag är så tacksam över att ha världens finaste svärföräldrar!!!!

På fredag kommer min pappa på besök, ska stanna över helgen. Det ska bli kul!! Längtar massor!
Vi ska ha en liten kräftskiva här hemma, vi, pappa, Matz, Gunilla och mannens morbror Åke. Spännande, jag tänker nog inte äta kräftor, ätit det en gång i mitt liv och jag överlever nog om jag inte äter det igen. Dom är ju livsfarliga!!! :p

här kommer ett gäng gravidbilder på bebismagen:


1 kommentar:

  1. Haha Ola och Susanne´s kräftor hoppade ju upp och bet dig i näsan!!!

    SvaraRadera