måndag 8 augusti 2011

helgen som varit

I lördags var det spelning för Factum, det var jätte roligt. Hela den stora familjen var med och det blev mys i Rockneby efteråt. Det gillas massor. Var som sagt en halv evighet sen sist. Vi kollade på film och bara tog det lugnt. Underbart! Finns inte många bättre människor i världen!

I Nybro på spleningen lekte barnen massor med varnadra, det var kul att se. Dom var helt galna, men kul hade både dom och vi.
När vi skulle åka från nybro så ringde Monika och frågade om jag ville följa med på "Modell för en dag". Även om jag inte precis kände för att bli fotograferad och hela de tjafset så var det kul att hon frågade och självklart hände jag med. Vi hade en jätte trevlig kväll inne i kalmar. Massor och massor av väntan men vi hade kul tillsammans. Det var jag, Monika och Sophia. Bilderna blev väl sådär :p inte rikigt min grej att ligga och trycka ansiktet mot en spegel precis men tog några "gravidbilder" iaf så det var ju kul. Känns konstigt att stå framför kameran och göra alla underliga poser haha måste sett jätte roligt ut haha.
5 bilder köptes iaf, inte billigt men kul att ha nått minne :)

Nej mina vänner nu ska jag ta och vila lite innan Caspian vaknar. Fast det lär han nog göra samma sekund som jag lägger ner huvudet på kudden i soffan :p

lite bilder frpn Freddstock:












Bjuder även på första bilden någonsin på HELA familjen :p annars är det alltid antingen jag eller Matina som tar bilden och då fattas ju nån av oss på den. Snälla Simon hjälpte oss och tog den. Inte världens bästa på nån av oss kanske men vad gör det :)

Hej Hej!!!


1 kommentar:

  1. Så jävla roligt att ALLA är lugna och fina på familjebilderna utom el Terroristo!

    SvaraRadera