lördag 6 augusti 2011

okej lite förvirrad i förra inlägget....

jag skrev ju sist om att det inte var så mycket inplanerat denna helgen, tydligen glömde jag bort en hel dag i de inlägget :) För gårdagen bestod av en del den med faktiskt :p

Min fina svärfar Matz fyllde år, så vi skulle gratulera honom på kvällen. Vi bjöds på massor av god mat och många härliga skratt. Som alltid när vi ses. Det var vi (jag, mannen och sonen), Ulle med familj och hennes svärföräldrar Åke och Marianne. Alldeles lagom.

Innan på dagen hade jag tid för ultraljud i Kalmar. Eftersom Rikard jobbade så följde svärmor med (TACK!) allt såg bra ut med den lilla, eller ja lilla och lilla h*n var över "medel"kurvan fast inom "normal"kurvan. Förlåt mig men herregud så löjligt det är med de där kurvorna hit och dit. Allt ska mätas och jämföras med allt och alla. Snacka om att man blir trött. Huvudsaken var iaf att vår lilla bebis mår bra, resten skiter jag i :)

Idag blir det spelning i nybro för Factum och sen blir det förmodligen mys i Rockneby. Hoppas kvällen blir bättre än dagen har börjat. Jag är fortfarande hur trött som helst efter att jag knappt sov nån timme alls natten till igår, och i natt kom vi inte hem förrän runt midnatt och sonen upp innan 6. Vi får se hur dagen blir, hoppas på att Caspian somnar snart så kanske jag kan sova några minuter under tiden han sover. Han är just nu så trött så han knappt kan hålla ögonen öppna, fast för ovanlighetensskull så ska han självklart krångla och vägra sova.

Igår hade jag även väldigt ont, mycket och starka förvärkar när jag och svärmor gick på CityGross. Hoppas de blir lite lugnar idag :) 

Nu ska jag ta en liten fight med min underbara son

Var rädda om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar