lördag 20 augusti 2011

Sjuk, lördag och Rockneby

Idag mår jag bättre, men i förrgår mådde jag riktigt illa. Magsjuk och huvudvärk, men som alltid så blir det bättre med tiden :p Dock är det inte roligt att vara gravid och sjuk samtidigt. Buhu så synd det är om mig :p
Mina fina svärföräldrar hjälpte mig lite ett par timmar med Caspian så jag fick vila några timmar innan Rikard kom hem. Det var guld!!!!

Idag är det redan lördag igen, hjälp vad veckorna går fort nu. Jag har liten "egentid" just nu som det så fin kallas. Caspian var hur trött som helst så han tog sig en fm vila redan kl 9 och Rikard är på jobbet. Så nu sitter jag i soffan med filten, datorn och praliner. Hääärligt!! Skönt med lite lugn och ro på morgonen. Det hör inte till vanligheten här hemma :) Sonen är ett vilddjur! Underbar, men galen haha.

När mannen slutat jobba idag så blir det en sväng till Rockneby. Rikard ska hjälpa Richard med altanten, och jag och Caspian ska mysa med Martina och barnen. Det var så längesen! Saknar dom alla!
Snart fyller ju Martina år, ja hon, Caspian och Arthur fyller år nästan samtidigt.  C 14:e, M 16:e och A 28:e. Många kalas under loppet av två veckor :)
Fast Martina fyller hela 25 år! Vet inte alls vad hon ska få (hade jag vetat det hade jag inte skrivit det här heller för jag vet nog att du läser min vän :p) eller jag jag vet en sak. Det e inget stor men hoppas att hon kommer gilla det. Iaf hoppas jag hon får sig ett gott skratt. :p Jag skrattar iallafall haha

Nej nu ska jag titta efter lite kläder till min fina son, och KANSKE även lite till bebbelinja innan sonen vaknar ;)

Var rädda om er!

1 kommentar:

  1. Var rädd om dig själv och VILA nu när du får det lugnt mitt hjärta :) Ikväll blir det annat när jag och Ricci ska bli nostalgiska...

    "Mot fulsnygg seger!!!" ;)

    SvaraRadera