söndag 25 september 2011

Älskade HIF


Nu är det nära, så väldigt nära men ack så långt bort!!!
Är otroligt stolt över spelarna som har gjort en fantastisk säsong hitintills. Inte många matcher kvar nu, fast redan idag kan dom få sitt guld. Vi är just nu 90 minuter ifrån att få plocka hem guldet. Vinner MFF eller spelar lika mot AIK idag så är guldet hemma.

Jag vågar inte tro på det än, kan hända så himla mycket på dessa 90 minuter. MEN hur det än går så har HIF haft en fantastisk säsong. Kämpat och vunnit matcher trots att dom inte alltid spelat så bra. Detta HIF vi sett i år är det HIF jag tror vi alla har saknat i många säsonger.
Ett HIF som kämpar i alla väder och som inte bara är "egoister" utan spelar osjälviskt och som ett LAG. Det är då vi är som starkast och det är då vi kan visa vilken underbar klubb vi är!

Hur de än går så är jag även i år så väldigt stolt över att vara HIF, och väldigt glad över att mitt hjärta slår för just HIF.

Underbara HIF!!! <3

Låt det rulla ifrån Söder upp till Norrebro
Låt det eka ut till stadsbussarnas slutstation
Jag viskar det i örat på min sovande son
glöm aldrig bort var du kommer ifrån
Glöm aldrig bort all glädje och all sorg
Glöm aldrig rött och blått och Helsingborg


Kärlek till våra underbara HIF-grabbar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar