lördag 24 september 2011

Räkningar och städhelg

God morgon/middag på er :)

Idag har jag hunnit med att skjutsa mannen till Nybro. Vi kom och hämtade honom igår, onödigt om man tänker på bensinkostnaden, visst, men vi fick några timmar extra tillsammans och det e värt allt i världen. Så då var vi tvungna att skjutsa honom idag med ju :)

När jag kom hem var det bara att sätta sig och betala räkningar, inget kul men det måste ju. Lika bra att göra det på en gång så man vet vad man har att röra sig med resten av månaden :p
Nu är det gjort och sonen ligger och vilar, dock tror jag han vaknar snart. Hört hur han snurrat runt i sängen ett par gånger så snart dyker han nog upp här :)

Annars idag är det inte mycket planerat, vi ska köra lite storstädning när mannen kommer hem, så det e rent och fint när bebis kommer. OM bebis tänker komma nångång så klart. Känns inte alls så just nu. :( men nån gång måste h*n ju komma säger dom som vet :)

Idag när jag vaknade så vaknade jag och var arg. Ingen behaglig känsla alls det där, vet inte riktigt vad det berodde på, hade säkert drömt något konstigt som jag inte minns. Dock är jag inte lika arg längre och tur är nog det för resten av familjen. Räcker med att jag är trött och småirriterad mest hela tiden. Tycker synd om min man och son ibland, fast jag tror dom förstår. Mannen iaf, sonen förstår nog inte så mycket om varför mammas tålamod inte är helt hundra hela tiden. Försöker dock inte visa det för honom och vara lika glad och leka lika mycket med honom osv som vanligt.

dags att stryka ännu ett datum och namn *suck*

Vadslagningen:
10 September: Ulrika & Göran
12 September: Linda
17 September: Patrik
18 September: Matz
22 September: Karin
23 September: Pernilla, Sufie

24 September: Gunilla
25 September: Mormor (Britta)
26 September: Richard (Gissar på en pojk)
28 September: Rikard
30 September: Michael

2 Oktober: Martina, Rickard (22:57, tös)
5 Oktober: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar