onsdag 28 september 2011

Dag +2, vardagslyx!!!

Jaha då hände det inget igår/natt heller. Idag är nästa namn på vadslagningslistan. Det är pappan själv som gissar idag. Hoppas att han har rätt, eller iaf att det börjar sätta igång idag! för jag vill inte stryka fler namn på den där listan eller att sätta fler siffror bakom de där +:et. För idag är det ju då:

Dag +2

Idag är det inga planer heller, sonen är på dagis och mannen är på jobbet.
Eftersom jag tycker synd om mig själv så unnar jag mig något som jag just nu tycker är vardagslyx. Som jag skrivit innan hade jag kunnat leva på detta. De e så förbaskat gott. Jag kan gå och bara längta efter att få dricka MÄNGDER med te och äta MASSOR av skorpor. Helst sittandes så skönt jag kan i soffan och nån bra film. Underbart. Måste försöka se de positiva för annars blir jag knäpp, eller ja knäppare!!



Vill även passa på att gratulera Rikards kusin Sofie till föräldraskapet. Igår föddes hennes lilla (2,2kg) dotter Sigrid! Ser fram emot att se den lilla tösen i framtiden. Hoppas ni har det bra, och att allt går framåt som det ska!
Välkommen till världen lilla Sigrid!

Ta hand om er där ute!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar