torsdag 29 september 2011

Uppdatering av vadslagningen

Jaha då var det dags ännu en gång, fick stryka Rikard denna gången men även lägga till ett nytt namn, Mikaela tror på idag. Fast hon har nog väldigt fel. Haft en natt av massor av känningar, inte kunnat sova.. men nu på morgonen har det lagt av helt och hållet. Känner inget alls längre. Blir knäpp på det. Hade helst inte känt något alls förrän det är dags. Nu blir man ju lurad hela tiden och det känns som om universum lurar mig en massa. bläbläblä, vilken gnällf*tta jag är idag då, idag igen får vi nog säga men nu är det dag

Dag +3

Jag vill träffa min ängel!!

10 September: Ulrika & Göran
12 September: Linda
17 September: Patrik
18 September: Matz
22 September: Karin
23 September: Pernilla, Sufie
24 September: Gunilla
25 September: Mormor (Britta)
26 September: Richard (Gissar på en pojk)
28 September: Rikard

29 September: Mikaela
30 September: Michael

1 Oktober: Lisa
2 Oktober: Martina, Rickard (22:57, tös)
5 Oktober: Jag

Hörs sen mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar