fredag 30 september 2011

Siri och listan

Jaha då var den dagen kommen :( Siri mår inte alls bra nere i Skåne. Mamma tror inte hon klarar sig över helgen :( Det är det värsta med djur...vill inte att hon ska lämna oss. däremot vill jag ju inte heller att hon ska må dåligt, så för hennes skull hoppas jag det går fort och smärtfritt.
Jag tror tyvärr inte heller att Osborn kommer ta det så bra, han är ju så skruttig redan och försvinner då Siri från honom så tror jag han snart med somnar in. Vill inte :(
Det får en att tänka på Zlatan med, han kommer inte finnas för alltid :( Den dagen han inte längre finns hos oss vill jag inte ens tänka på.
Hoppas du har det bra Siri, vi älskar dig nu och för alltid <3 <3 <3 <3



10 September: Ulrika & Göran
12 September: Linda
17 September: Patrik
18 September: Matz
22 September: Karin
23 September: Pernilla, Sufie
24 September: Gunilla
25 September: Mormor (Britta)
26 September: Richard (Gissar på en pojk)
28 September: Rikard
29 September: Mikaela

30 September: Michael

1 Oktober: Lisa, Sophia
2 Oktober: Martina, Rickard (22:57, tös)
3 Oktober: Joakim (pojk)
5 Oktober: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar