måndag 3 oktober 2011

Siri, helgen, vadslagning och +7

Finaste Siri somnade in i fredags. Hon orkade inte mer, som tur var så hade hon inte ont och hon fick somna in hemma och inte på något djursjukhus. Känns inte alls bra att vara här och att jag inte fick en chans att säga hej då till henne. Fast så är tyvärr livet ibland :( Detta är det värsta med att ha djur, det är att man nån gång måste ta adjö av dom. Det är lika hemskt varje gång :( Nu är det bara Osborn och Zlatan kvar.. känns inte alls bra. Osborn är gammal han med, jag tror vi alla trodde att han skulle somna före Siri. Undra hur det ska gå för honom nu. Mamma har sagt att han har tagit det ganska bra men han måste känna sig ensam nu :(

 RIP underbara Siri <3

Nu till något helt annat. Uppdatering på vadslagningslista.

10 September: Ulrika & Göran
12 September: Linda
17 September: Patrik
18 September: Matz
22 September: Karin
23 September: Pernilla, Sufie
24 September: Gunilla
25 September: Mormor (Britta)
26 September: Richard (Gissar på en pojk)
28 September: Rikard
29 September: Mikaela
30 September: Michael


1 Oktober: Lisa, Sophia
2 Oktober: Martina, Rickard (22:57, tös)

3 Oktober: Joakim (gissar på påg)
4 Oktober: Jennifer
5 Oktober: Jag

Idag är det ju då:
Dag +7
På tisdag i nästa vecka är som längst jag kommer gå och vara gravid. Hoppas jag iaf. Känns som en evighet tills dess. Hoppas ju iof att bebis tänker komma innan dess, men just nu känns det inte så. Dock var jag hos BM idag och kollade så liten låg rätt. Vilket h*n gjorde, det kändes skönt. kollade bltr med, det var lågt som vanligt. Får lite bltrfall då och då nu den senaste tiden, men hellre lågt bltr än högt så det var ju även det något positivt. :)
Här kommer två bilder på magen, från igår. Inga bra bilder och man ser inte riktigt hur gigantisk magen är nu men ni får nöja er med dessa, jag orkar inte ta om bilderna. Vill inte ta fler bilder!!!!

Nu ska jag göra nått annat...ta hand om er...

// Katinka Kan Tänka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar