lördag 29 oktober 2011

Vår prinsessa är här!!!

Nu var det en hel evighet sen jag skrev :) Som ni flesta redan vet så har vår älskade prinsessa äntligen kommit. Hon valde att lämna värmen i magen och komma ut och hälsa på oss den 9 Oktober.
Som vi hade längtat efter henne! Hon är helt fantastisk! Finns ingen finare liten Elvira <3

Caspian är så stolt över sin lillasyster. Han vill vara i närheten av henne hela tiden, hålla henne, krama henne och pussa på henne. Fast han tycker nog även att hon är lite tråkig som inte kan leka med honom ;) Det dröjer bara några månader sen är hon lite roligare för honom :)

Rikard har ju börjat jobba igen, dessa två veckor har gått så himla fort. Han har jobbat en hel vecka nu. Det har funkat jättebra,  jag var lite nervös inför hur jag skulle "klara" av att vara hemma ensam med båda trollen. Fast det har funkat jätte bra, Caspian har varit så jätte snäll. Jag trodde han skulle vara med trotsig och avundsjuk mot Elvira, men han har inte bråkat alls mycket. Skönt!!! Han är fantastisk vår lilla prins!! <3

Bilder på de senaste veckorna kommer, jag har inte suttit vid datorn och lek dessa veckorna utan har bara spenderat all tid med familjen!

<3 Elvira <3
2011.10.09

Lovar att det inte ska dröja lika länge till nästa gång jag skriver :)
Ta hand om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar