tisdag 17 januari 2012

Oj oj oj

Ja nu får jag skämmas lite. Det var evigheter sen jag skrev sist.
Hoppas på att de blir bättring nu när jag kan blogga genom mobilen :)

Jag har börjat mitt "nya" liv. På två veckor har jag gått ner 4,9 kg. Känns bra men många kg kvar :)
Idag blir det träning, ska bli skönt. Har börjat träna lite här i Ålem. En bra början, dessutom skönt att ha det sp nära nu när Elvira är så liten. Slipper även vara ifrån familjen så länge. Eftersom Rikard jobbar så mycket som han gör så vill jag inte vara iväg hur länge som helst. Vill ta vara på vår "familjetid" men samtidigt kunna få träna lite. Så jag tycker det är perfekt :)

I helgen var Patrik och Emmy här och mös med oss. Lika underbart varje gång dom kommer, men minst liks jobbigt när dom åker. Tycker inte om det.

Den här helgen blir det en skåneresa för oss, ska fira mormor som fyller år. Ska bli kul att träffa alla!! <3

Nej nu ska jag vila lite innan jag beger mig in till grannen. Kanske även blir en runda till Rockneby idag, får se hur Arthur mår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar