fredag 20 januari 2012

Skåne, underbara Skåne!!

Ja då var vi på plats. Min förkylning är 100% värre än innan o Caspian fick feber ni ikväll. Förutom det så är det UNDERBART att vara här.
Mitt hem!!

Tyvärr får jag lite ångest för de e så många jag hade velat träffa och så många ställen jag hade velat åka till - som alltid när vi är nere. Staffanstorp (AGENTEN bla), Aminah, Madde och Sufie bland annat. Tyvärr blir det bara familjen. I sommar ska vi komma ner minst en vecka o då blir de roadtrip ;)

På lördag är de kalas för världens bästa mormor!!!! Ska bli kul!!

Imorgon blir det att boka bröllopsresa!! Så härligt att få komma iväg och bara njuta!!! Bara få rå om varandra och bara vara :)

Alla ligger o sover, även Elvira men inte jag... Är dödstrött men kan inte sova.. Typiskt!!

Nu ska jag se om jag hittar nått på tv att titts på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar