tisdag 3 april 2012

30 år

Igår fyllde jag då 30 år!
Ångest över detta? Nej verkligen inte, jag är ganska nöjd med att fylla 30. Känner mig inte gammal, men inte UNG heller. Jag känner mig jävligt bra helt enkelt. 30 är en perfekt ålder tycker jag,  man slipper tonårsångest-grejen samtidigt som man inte är "gammal". Jag har lyckats ganska bra med mina 30 år. Har två helt fantastiska barn, jag har en minst lika fantastisk make, har ett hus jag trivs i (förtillfället iaf ;p ), ett jobb jag tycker om och brinner för och jag har vänner runt omkring mig som är guld värda!!! Vad mer kan jag önska mig? Guld och gröna skogar? Självklart, men det skulle bara vara de där extra fluffet på vardagen, det är inte det som gör mig lycklig.

Detta är ett ganska otroligt år om man tänker efter, min kära make och jag träffades för 10år sen!!! Jaa jag vet att nu tänker en del "ojoj vänta du tills ni varit tillsammans 25år som jag och min man" men nu är det 10 år för mig och Rikard och det är vi otroligt nöjda över!!! Vi har varit gifta i två år, vi har två underbara barn tillsammans och vi (mest Rikard :p) har ett företag. Inget av detta kunde vi nog tro när vi började tjafsa fotboll på LUNARSTORM :p

För er som undrar, vi SKA fira våra 30årsdagar ordentligt, men detta blir en fest istället för två, och detta blir nån gång när det har blivit lite varmare :)

Nu tänker jag njuta av min härliga familj innan det e dags för barnen, eller iaf ett av barnen att lägga sig för natten!!


Var rädda om varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar