måndag 9 april 2012

Påsk, och Skånevistelse

Ja då var den här påsken med över. Hjälp vad tiden går fort. Lilltösen fyller 6 månader idag. Känns konstigt att det gått så fort. Fast tyder ju på att man haft kul?! :-)

Vi har haft besök av pappa sen i torsdag, det har varit härligt. Så skönt att ha familjen hos mig. Önskar jag kunde flytta hit dom, men tydligen har dom egen vilja...

I fredags var jag på me&I-party, löpte en klänning och filt till Elvira och en tröja och shorts till Caspian. Hade velat köpa massor mer men fick minsann behärska mig! :-)

I söndags vid frukostbordet fick vi (mest jag) ett ryck som avslutades med att vi satt i bilen och körde ner till Skåne!! Blev att se fotbollen på tv och bara mysa! Vinst i bägge matcherna, skönt!!!

Nu sitter vi i bilen på väg till Småland igen, barnen sover, hunden sover och vi lyssnar på Zlatan. Älskar min familj!

Nu ska jag lyssna vidare på Zlatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar