tisdag 10 april 2012

Tillbaka till vardagen

Ja då var det måndag, nej just det jag det är tisdag. Vardag igen, med allt vad det betyder. Det känns skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna, fast måste erkänna att det är mysigt att ha hela familjen samlad.
Lite tomt är det alltid efter att min familj åkt hem till Skåne igen, eller som det konstigt nog blev denna gången att vi åker ifrån dom. Fast så är livet. :) Om några år kommer vi ha den där stugan nere i Skåne och då kommer jag (Vi) kunna spendera mer till där nere. Längtar :)

Idag är det inga stora planer, ska mest städa och plocka..om jag kommer igång med det ;)

Imorgon KANSKE det blir ett besök hos mina kära kollegor på Öland. Det är pmöte för dom då om jag förstått det rätt. Ska försöka ta mig dit och hälsa på. Hade varit kul, inte träffat dom på EVIGHETER!! Hoppas det blir så!!

Fotbollen är ju äntligen igång igen, som jag har längtat! Första matchen blev det ju bara oavgjort, fast förra matchen, första hemmamatchen blev det minsann 3 underbara poäng!! :) Det gillas massor!! :) Är så förbannat stolt över dem, 5 raka titlar!! Det är f*n inte illa! Vi kan ju alltid hoppas på en 6:e :p Hejja hejja!!!!

Nej vet ni vad, nu måste jag gå och ta hand om kaoset här hemma :)

Var rädda om varandra, man vi vet inte vad som händer imorgon...

Måste bara lägg in en bild på mina underbara fantastiska barn!


Vad vore mitt liv utan er? Oändlig kärlek, ni är det finaste i mitt liv. Mina fantastiska stjärnor!!!

Som sagt ta hand om varandra!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar