fredag 13 april 2012

Sparka skiten ur cancerhelvetet...

...ja tänkt det e precis så jag känner just nu, nej ska jag vara ärlig så tänker jag några helt andra inte lika rumsrena saker. Fast poängen är det samma. Är trött på cancerhelvete!!! Utrota den? Ja tack mer än gärna!!!

Idag går alla mina tankar till min fina svägerska. Hon ska in och ta en ny fight med skiten. Önskar jag kunde göra något för henne, men hon är stark.

 Det är du Ulle!! Du kommer spöa skiten ur cancerhelvetet!!! Sista ronden, den vinner du, utan tvekan. Tvivlar inte en sekund på det.

Vi finns här för dig, alltid, oavsett!



haha ja vad ska man säga, med min svägerska har man sällan en tråkig stund *Skratt*
Bara så du vet Ulle, MKO gillar detta mycket och mååånga gånger :p


Stöd gärna: Cancerfonden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar