fredag 13 april 2012

Sova?

I natt har det inte blivit jättemycket sömn, min kära dotter har varit vaken. Hur glad och rolig som helst, men inte ett dugg sugen på att sova :)

Så vi har suttit uppe och tittat på olika dokumentärer. Bästa med att vara vaken är att sitta och titta på dom. :)

Idag har jag inget planerat, det blir mest att plocka här hemma, som vanligt, om jag lyckas motivera mig tillräkligt mycket :p  Tankarna är på lite andra håll idag...

Köpte säsong 3 av Sons af Anarchy igår, hade jag fått välja hade vi kollat igenom hela boxen i natten, men Rikard behövde sova :p Så nu väntar jag bara på att det ska bli kväll och barnen somnat så vi kan fortsätta. Det e en förbannat bra serie, men första avsnittet på s3 var HEMSKT, jesus vad jag bölade. Har ni inte sett serien GÖR DET!!!!

Nej nu ska jag busa med Virus!

Ta hand om varandra där ute!!! <3

1 kommentar:

  1. sv: Det är svårt att inte bry sig då det gäller ens barn, tyvärr. Men jag försöker. Vidriga människor är dom iaf! kram

    SvaraRadera