lördag 14 april 2012

Lördag

Redan lördag, skönt med ännu en kort vecka. Vi har haft en bra dag, barnen har varit på strålande humör nästan hela dagen och jag har haft minst lika mycket tålamod. Känns bra, hatar att känna att jag inte har något tålamod. Oftast är det inga problem, men det är som värst när jag inte får sova ordentligt. Gillar det inte alls, men som sagt nästan hela denna veckan har varit helt underbart bra! Skönt!!

Nu sover bägge barnen, förtillfället iaf :) dottern min vaknar nog när som helst :) Mannen är iväg och köper pizza, ja idag slöar vi till det. Ska testa nån ny idag, spännande haha

usch vilket meningslöst inlägg det blev idag då. Så blir det ibland :)

Åh jag har så många tankar och idéer på saker jag vill göra här hemma, vill renovera, bygga de där förbaskade staketet, måla och fixa till i trädgården. Vet bara inte vart vi ska börja, dessutom blir det ju genast så dyrt när man ska bygga/renovera. Fast det hade blivit snyggt. Vi får se vad som händer. Staketet är nog prio ett. Bara bestämma hur det ska se ut, vart det ska vara osv osv :)
I och för sig är ju planerandet en stor del av det roliga med renoveringar :) Ska bli skönt när det är upp, så jag slipper vara så orolig över att barnen ska springa ut i vägen och bli påkörda. Dock är det ju en återvändsgränd och ingen speciellt lång väg, men endel kör som idioter iaf. Fattar inte hur man kommer upp i så hög hastighet på den lilla sträckan, eller varför man känner sig tvungen till den. men men alla är vi olika här i världen :)

Vi var en runda hos svärföräldrarna idag, det var kul, alltid skönt att få träffa sina nära och kära! Vi fick då även turen att träffa på Ölands familjen. Härligt härligt!!! '

Nu hoppas jag mannen kommer snart, jag dööör av hunger!!!!

Var rädda om varandra!!!

1 kommentar: