tisdag 17 april 2012

Äntligen!!!!!!!!

Ja f*n nu e det äntligen gjort!!! Så många år som jag gått och sagt att jag ska göra det och velat göra det. Antingen har det inte funnits pengar eller så har jag varit för feg :p
Detta tröttnade min älskade make på, så i måndags har han bokat en tid till mig. Vi åkte till Vimmerby och fick det gjort där.
Mina fina barn finns nu för evigt på min kropp. Dom kommer alltid finnas hos mig!
Ja jag har äntligen tatuerat mig!!!! Blev sååå nöjd!!! Här kommer självklart några bilder på detta :p



Vad tycker ni???? Jag är jättenöjd! Planerar redan nu min nästa :p Trodde det skulle göra jätte ont. Fast det gjorde det inte. Jag var så nervös när vi gick in genom dörren, men det släppte efter 3 sekunder!!! ;)


Jag vill passa på att tacka världens bästa Matina!


Du är helt fantastisk och den bästa vännen i världen! Utan dig vore småland fruktansvärt tråkigt :) Är så jävla glad över att ha dig i mitt liv.
Älskar dig min vän!!! <3 <3 <3



Nu måste jag gå, min älskade dotter är lite arg ;)

Var rädda om varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar