torsdag 19 april 2012

Detta är livet!!





Ja så enkelt kan det vara! Dom här fyra bilderna symboliserar det allra bästa i mitt liv. Dom symboliserar HELA mitt liv. Det ÄR mitt liv. Min underbart underbara familj. Den kärlek jag känner för er alla är oändlig och för evigt!!
Detta ÄR livet!!!!

Dagens planer blev inte som de var tänkt, men sånt är livet. Så vi ska ha en mysdag, riktigt grått väder. Regnar gör det nu med, fast jag tycker om regn. Finns få saker som är så mysigt att ligga och lyssna på som regnet. Då är mysfaktorn hög :)

Idag hade jag även tänkt skicka iväg en liten ansökan till komvux. Funderar på att läsa två kurser på distans nu när jag går hemma. Fast det var en j*vla udda ansökningsblankett. Stava kunde dom inte heller, i och för sig kan inte jag det heller alltid. Fast då är jag minsann inte en skola :p Vi får se vad som händer, tanken är iallafall att läsa Social omsorg och Socialt behandlingsarbete.

Nu är det snart helg igen, hjälp vad tiden går fort. Den här veckan har bara runnit iväg. Känns som om det är typ tisdag?! Planer inför helgen har vi nog inga, fast det känns som om vi har det. Bara jag som inte minns, MÅSTE införskaffa mig en almanacka. Jag är helt vilse och förvirrad utan en.

Ta hand om varandra..

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder & nice tatto ;) förkovring e bra ;p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Liane ;) Ja jag e nöjd med tatueringen, planerar redan fler *Skratt*
      Haha de e ju det, vi får se vad som händer :p

      Radera
  2. Ja du familjen är det viktigaste i livet.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Tack för kommentaren!
    Jag vet faktiskt inte vart halsbandet kom i från.
    Kram Tricia.

    SvaraRadera