måndag 23 april 2012

Mm trött????

Hej på er

Vi får se hur det här inlägget blir, bloggar från min mobil och de har inte riktigt funkat de senaste gångerna jag försökt.

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på man och dotter som snarkar ikapp. Jättegulligt :). Jag borde sova, då E lär vakna om någon timme.. Men jag kan inte, vet inte varför. Jag har haft svårt att somna till och från den senaste månaden. Ännu en gång vet jag inte anledningen.

Idag var vi och hälsade på och bjöds (som alltid) på en jätte god fika hos R mormor och morfar. Alltid lika kul att träffa dom, det var ju ett bra tag sen nu!!! Förstår inte var all tid tar vägen :(

Efter den fikan begav vi oss till Matina och Richard, som alltid lika kul. Skönt att kunna umgås med människor som man verkligen kan vara sig själv med. Som accepterar en på sina bra dagar men även på de sämre!!! ❤

Nej nu ska jag fasiken ge de ett nytt försök ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar