fredag 29 juni 2012

Bästa med sommarvärmen - öppna fönster om natten..

  ...det värsta med sommarvärmen - öppna fönster om natten..
Idag när vi åt frukost, i vardagsrummet (fredagslyx :p),  så upptäckte R något mindre roligt i mattan..
Det såg först ut som om katten slaktat en orm så R lämnade rummet och jag skulle ta upp resterna, vilka visade sig inte tillhöra en orm utan förmodligen en stor mus. För det var lite tarm, njurar och en svans. Det var vad vår "lilla" katt valde att lämna till oss i natt. Han får GÄRNA sluta med det. Det var ingen mysig upptäckt såhär på morgonen.

Dagens planer är: PLUGG. Jag har kört fast nått kopiöst med min inlämning. Kommer absolut ingenstans med den. Som tur är så har jag till nästa fredag på mig så jag ska försöka ta mig i kragen och skärpa mig.

Får nog ta lite av de här vardagssysslorna med, fylla diskmaskinen, köra två el tre maskiner med tvätt och lite helgstäd så de e fint inför helgen. Så skönt att slippa tänka på sånt då. Försöker alltid ta en "grov-städning" på torsdagar el fredags förmiddagar. Jag gjorde det INTE igår så får la bli idag då :p Jag ska bara... :p

Tänkte lägga över lite bilder med från kameran. Får se om det blir några som kommer ut här, vilket det lär bli om jag känner mig själv rätt :p

Var rädda om er!!

4 kommentarer:

  1. Katten är OND!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nu ska du inte vara så gnällig, han ville ju bara ha lite torsdagsmys framför tv ;)

      Radera
  2. Vilken snäll Gomez som delar med sig till er!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är han snäll..men han behöver inte vara så snäll längre, vi klarar oss utan det..

      Radera