torsdag 28 juni 2012

OJ vad kul...

  jag vet inte vad som har hänt den senaste månaden men antalet läsare på min lilla blogg har ökat med hur mycket som helst. Det är jätte kul att ni vill läsa min blogg. Hoppas på att ni fortsätter läsa och har lite tålamod med mig, det kommer blir roligare och det kommer fler bilder igen jag lovar :p

Nu har jag hämtat min fina bil, känns skönt att ha svarta faran hemma igen :) Nu känner jag mig hel igen :p

Idag ska mannen repa inför spelningen i helgen, hoppas de går bra! Jag och barnen ska ha lite mys tror jag, fast jag vet ju vad C kommer vilja göra.. ÅKA TILL FARMOR OCH FARFAR!!! Herregud så många gånger VARJE dag han säger detta :p fast skönt att han trivs så bra med dom. Det gillar vi massor :)
Kanske blir en runda till lekplatsen här vid oss, eller bananbacken kanske ja vi får se. Allt beror ju på hur lillbettan mår. Just nu är hon ledsen, igen... tror hon ska få en liten Alvedon, så kanske det tar bort de värsta för henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar