torsdag 14 juni 2012

Grattis svärmor (igår)

Grattis kära svärmor! Ja som sagt det var ju igår men då var det fullt upp här hemma så jag hann inte skriva. Därför skriver jag några grattis rader idag istället :) Jag och barnen var över med en blomma och ett kort igår efter plugg/dagis. Caspian hade ritat så himla fint på kortet. Nöjd som bara den var han i bilen när han satt och höll hårt i kortet. :)
Så ännu en gång, grattis fina svärmor! Är så glad över att ha dig och Matz i mitt (vårt) liv. Ni är underbara! Bättre svärföräldrar kan man inte ha!


Idag blir det mest plugg och städ här hemma. Visningen är ju ikväll så det måste vara fint här hemma. Dock har jag haft huvudvärk sen igår, hoppades på att den skulle släppa efter lite sömn. Jaja de går nog över :p
Jag har inte riktigt bestämt vad jag och barnen ska göra under visningen. Förmodligen blir det att åka till Kalmar och storhandla mat. Har inte så mycket kvar i skåpen :p
Funderar även på City Gross matkasse. Har någon provat den? Är de bra??

Känns lite konstigt att vara "student" igen :p men skillnaden från när jag gick på gymnasiet så är det faktiskt kul nu. Det beror ju säkert på att jag ser nyttan av det jag läser. Dessutom är det intressanta kurser, iallafall den ena av dom. Fick även höra talas om lite andra kurser som lät väldigt intressant, så blir nog att läsa några kurser till sen. Lika bra att fortsätta medans man har ångan uppe!!

Nu blir det lite städ och plugg här hemma medans tösen sover så ni får ha det bra!

Var rädda om varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar