tisdag 12 juni 2012

Min älskade morbror/gudfar

Idag har alla mina tankar gått till mina fina morbror Rolf. Första behandlingen idag, men jag är helt hundra på att du kommer klara av det här. Du är precis som mig, envis som få :) Du KOMMER att bli frisk från den där jävla skiten!!!
Alla våra tankar finns med dig, vi må alla vara utspridda lite här och var men vi finns alltid för varandra så är det!

Om nån undrar så HATAR jag Cancer-helvetet!!!!

Sen går även mina tankar till en annan.. <3 <3

Det är helt otroligt så mycket skit som kan hända samtidigt, börjar nästan undra vad som är på gång. Dock ser jag det som så att nu har så mycket skit hänt så nu kan det bara vända och gå åt rätt håll. From nu så ska det bara hända BRA saker, och där med basta!! :)

idag har jag gjort halva inlämningsuppgiften i ena kursen, känns skönt. Faktiskt kul att plugga, får lägga tankarna på lite andra saker. Ska bli spännande och se vad läraren säger om inlämningen. Alltid lite nervöst första gången, man vet ju inte vad läraren förväntar sig eller kräver. Jag säger ju att jag nöjer mig med ett G fast jag kräver av mig själv ett MVG :) Då kanske jag ska förvänta mig ett VG, nånstans mittemellan :p

Igår var det fotboll, Sveriges första match.. Vi kan nog lätt säga att det inte gick så bra.. men men det e bara att bryta ihop och kommer igen, två matcher kvar. Gäller bara att glömma bort den matchen och se frammåt. :) Mot seger ska vi gå!!
Idag kunde vi se på nyheterna om en massa oroligheter pga fotbollen. Eller det har ju egentligen ingenting med fotboll att göra, det e bara idioter som hade bråkat och ställt till med skit iaf men som använder fotbollen som ursäkt. Jävligt tråkigt är det iaf, fotboll ska vara en fest inte massa bråk och förstörelse.. Hoppas bara att det inte blir mer av den varan utan att det blir den festen som vi alla vill ha!!!

Mannen är iväg och fixar mat, Caspian ligger i sängen och sover eller iaf ligger och lyssnar på Pippi Långstrump och sjörövarna. Jag ska plugga lite till sen blir det lite plock inför visningen på torsdag. Håll tummarna!! Vill så gärna att vi får sålt huset!!!  :)

Nej nu ska jag ta och skriva lite om missbruk och SoL, nice! :)

Var rädda, och ta hand om varandra! Vi har bara varandra! <3

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu har jag utsett vinnaren av Dagens Blogg. Kika in och se vem det blev :)

    SvaraRadera